Tilauksen peruuttaminen ja tuotepalautukset

Tilaajalla on oikeus peruuttaa tilaus mikäli tilausta ei ole vielä toimitettu. Mikäli tilaaja haluaa peruuttaa tilauksensa, tulee hänen olla yhteydessä Oy Hottis Ltd:n asiakaspalveluun sähköpostitse. Sähköpostista tulee käydä ilmi tilaajan nimi, osoite ja tilausnumero. Oy Hottis Ltd palauttaa perutun tilauksen maksun 14 arkipäivän kuluessa.

Tilaajalla on oikeus palauttaa tai vaihtaa tuote 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta. Tämä palautusoikeus ei koske niitä tuotteita, jotka on valmistettu tai muutettu tilaajan erityistoivomusten mukaisesti. Palautusoikeus ei myöskään koske sivustolla tilaustuotteiksi merkittyjä tuotteita, eikä elintarvikkeita.

Tilaajalla on oikeus palauttaa tuote seuraavissa tapauksissa:

(i)tilaus on peruutettu näiden tilaus- ja toimitusehtojen mukaisesti ilmoittamalla siitä Oy Hottis Ltd:n asiakaspalveluun asiakaspalvelu@hottis.fi 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta tai tuote on laitettu palautukseen Oy Hottis Ltd:n palautusohjeiden mukaisesti 14 päivän sisällä toimituksesta;

(ii)tuote on samassa kunnossa kuin se oli toimitettaessa ja kaikki toimitetut osat ovat mukana paketissa.

(iii)tuote on pakattu alkuperäiseen pakkaukseensa.

Tuote tulee palauttaa Oy Hottis Ltd:n mahdollisimman pian peruutuksen jälkeen. Palautustoimituksen aikana tuotteelle mahdollisesti aiheutuneet vahingot ovat palauttajan vastuulla. Oy Hottis Ltd hyvittää tilaajalle palautuksesta aiheutuneet kulut samalla kun maksaa palautettavan tuotteen hinnan takaisin tilaajalle. Hyvitys tehdään välittömästi sen jälkeen kun palautettu tuote on saapunut Oy Hottis Ltd:lle ja sen kunto on tarkistettu, kuitenkin viimeistään 30 päivän kuluessa tuotteen saapumisesta Oy Hottis Ltd:n.

Mikäli tuote on viallinen tai vahingoittunut lähetyksessä, tilaajan tulee ilmoittaa asiasta Oy Hottis Ltd:n asiakaspalveluun heti kun vika on huomattu. Oy Hottis Ltd pyrkii korvaamaan viallisen tuotteen uudella, mutta mikäli tämä ei ole mahdollista, Oy Hottis Ltd hyvittää tilaajalle maksetun summan pitäen sisällään tuotteen hinnan ja toimituskulut. Hyvitys tehdään sen jälkeen kun vika on todennettu. Tilaajan on suositeltavaa olla yhteydessä Oy Hottis Ltd:n asiakaspalveluun toivoessaan tarkempia ohjeita asiasta.